Localizare | Caracal, Olt |
---|---|
Companie | Adecco |
Salariu | (minim – maxim): , |
Tip de contract | Full-time |
Tip de program | Program standard |
Data publicării | Thu, 13 Feb 2025 23:33:58 GMT |
Esti in cautarea unui job care sa-ti permita sa-ti pui in valoare abilitatile de organizare si comunicare? Atunci, acest rol de Assistant Manager in Caracal, oferit de Adecco, ar putea fi ceea ce cauti! 🎉
Aici va trebui sa fii atent la detalii si sa ai o personalitate deschisa, implicata si orientata spre imbunatatirea continua. Se cere engleza la un nivel avansat, deoarece vei asigura suport conducerii, astfel incat aceasta sa se poata concentra pe aspecte strict manageriale, lasandu-te pe tine sa te ocupi de sarcinile de rutina.
Responsabilitatile tale vor include:
- Asistarea la intalnirile directorului cu clientii si redactarea minutelor.
- Organizarea programului de sedinte, prioritate si urgențe.
- Gestionarea documentelor confidențiale.
- Realizarea rezervărilor pentru călătorii, cazari si transport.
Deci, daca ai abilități excelente de organizare și o dorință de a lucra într-un mediu dinamic, aplică acum! 🚀
Avantajele acestui loc de muncă
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic.
- Interacțiunea directă cu conducerea și clienții, ceea ce îți va îmbunătăți abilitățile de comunicare.
- Oportunitatea de a învăța și de a avansa într-o companie de renume.
Informații despre companie
Adecco este un important furnizor de servicii de recrutare și resurse umane, oferind soluții personalizate pentru companii din diverse industrii. Din păcate, nu avem informații suplimentare despre clientul specific care produce vagoane în Europa.
Calea de carieră
Dacă începi ca Assistant Manager, ai oportunitatea să avansezi către roluri de Manager de Proiect sau chiar Director de Departament, în funcție de abilitățile tale de leadership. De asemenea, ai putea explora domenii precum managementul resurselor umane sau coordonarea operațiunilor. Totul depinde de aspirațiile tale profesionale! 🌟